Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем VDC

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем VDC

    Здравейте колеги,
    Та проблема ми е следният: Днес смених волана и ЦД-то на алфата понеже беше без оригиналното ЦД и волана ми беше обикновен.Смених лентов кабел, мулти волан и ЦД и...... ми светна VCD-то(свети постоянно).За мен няма логика от това да светне ама това са фактите.
    Моля по-разбиращите да дадат някво мнение,колата е АЛФА 156 2004 пълен фейслифт 2.4 жтд 175 к.с

  • #2
    На кормилния прът има датчик за положението на волана. Този датчик е свързан с VDC, та нещо с него се е случило или нещо го смущава.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Мда,и аз след цял ден разглобяване и сглобяване стигнах до него.
      Сега въпроса е каде се прави калибрация на тоя сензор за ъгъл на завиване

      Comment


      • #4
        С тестер закача ли я ? На VAG трябват 2 пълни оборота на волана и гасне, пробвай ако не си.

        Иначе -
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
          С тестер закача ли я ? На VAG трябват 2 пълни оборота на волана и гасне, пробвай ако не си.

          Иначе -
          Не става,трябва калибрация с диагностика,и вероятно ново центриране на нулата на волана.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            оправен е,беше мръднал със 7 градуса

            Comment


            • #7
              Следя темата и ми стана интересно, тъй като няколко пъти ми се е случвало веднага след завъртане на волана да ми светне чека за VDC, гася, паля и така минава месец два докато пак се случи. Не съм правил диагностика, просто информативно искам да знам за този датчик на кормилния прът, каква му е функцията и къде се намира?
              156 Sportwagon 02'

              Comment


              • #8
                И намен ми предстои смяна на волана, понеже моя е доста захабен, таа за какво да вннимавам при смяната?
                Между другото когато карам направо, волана ми е леко завит, вероятно ще се опитам да го коригирам от шлицииите, това ще повлияе ли на ВДЦ-то?
                Волана ми е мулти с копчета за оригиналното цд, което вече не е фактор, та мога ли да сложа волан без бутони ?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Маркирай си шлиците, а волана ще ти се изправи , като идеш на реглаж.

                  Можеш да сложиш волан без мулти.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                    Следя темата и ми стана интересно, тъй като няколко пъти ми се е случвало веднага след завъртане на волана да ми светне чека за VDC, гася, паля и така минава месец два докато пак се случи. Не съм правил диагностика, просто информативно искам да знам за този датчик на кормилния прът, каква му е функцията и къде се намира?

                    Този датчик следи под какъв ъгъл е завъртян волана. Друг датчик следи пък за това, в какво положение се намира каросерията и по този начин се засича, когато колата излезе от равновесие. След информацията от тези датчици, подаването на гориво се прекратява и започва да се изпраща спирачно усилие, към колелетата на които е нужно, за да може автомобила да се върне в равновесно положение.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      това ясно, ама какво следи, дали волана или кормилния прът е завъртян, т.е. къде е маркера, т.е. ако сменя волана и не съвпаднат шлиците ще имам ли проблем
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        това ясно, ама какво следи, дали волана или кормилния прът е завъртян, т.е. къде е маркера, т.е. ако сменя волана и не съвпаднат шлиците ще имам ли проблем
                        Здравей мисля че е нещо подобно http://sheki.zlatograd.com/blog/?p=1078 , ако не , моля да ме извините !

                        Alfa Romeo 156SW 2.4jtd 140ps '01
                        -------------------------------------------------
                        Alfa Romeo GTV 2.0 v6 TB 202ps '98 - Fun Car

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от v_ananiev Покажи съобщение
                          Здравей мисля че е нещо подобно http://sheki.zlatograd.com/blog/?p=1078 , ако не , моля да ме извините !
                          Ми не точно,на Алфа 156 датчика се намира вътре в гривната,при 147 е отделно на пръта по средата под таблото.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            С други думи казано да си търся волам само от 156, от 147 няма да стане, така ли да разбирам?
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Ми не точно,на Алфа 156 датчика се намира вътре в гривната,при 147 е отделно на пръта по средата под таблото.
                              Кое ще рече да е гривната? Ако става дума за лентовия кабел, отварял съм го и там няма датчик.
                              156 Sportwagon 02'

                              Comment

                              Working...
                              X